A 2018-as év nagy fordulattal kezdődik a Toyo Tires számára, ugyanis a Nemzetközi Atlétikai Szövetség partnerei lesznek.

Január végén ért véget az idei Dakar-rali, amely hagyományosan rendkívüli presztízzsel bír mind a versenyzők, mind az autógyártók számára. A 2018-as Dakar-rali volt a verseny történetének harminckilencedik megmérettetése, egyúttal a tizedik, melyet Dél-Amerikában tartottak. A teherautók-kamionok mezőnyében az erőpróba igencsak kiélezett, hiszen ezek a járművek munkaeszköznek tekinthetők, így úttalan utakon is helyt kell állniuk. Acélos, strapabíró, masszív járművek rúghatnak csak labdába, épp olyanok, amilyenek a Csepel teherautók voltak annak idején.

A Shandong Linglong Tire Co. Ltd. (Linglong gumiabroncsgyártó) egy kínai gumiabroncsgyártó vállalkozás, amely 1975-ben nyitotta meg kapuit. A cég az ötödik legnagyobb kínai gumiabroncsgyártó vállalat, érdekeltségei és leányvállalatai vannak Zhaoyuanban, Dezhouban, Liuzhouban és Thaiföldön. Elsősorban személygépkocsi, kisteher és nagyteher (busz) gumiabroncsok gyártására specializálódtak.

Bizonyára sokakat foglalkoztat a kérdés a gumis szakmában, hogy kik uralják a gumiabroncs- ipar hazai, európai, sőt akár világi piacát?! Továbbá, hogy hogyan alakultak az elmúlt évek értékesítési statisztikái, melyekből egyértelmű képet kaphatunk a fogyasztói igényekről, vásárlási szokásokról és persze a jelenlegi piaci versenyről is.

Akinek volt Škodája, az többnyire kellemes nosztalgiával gondol vissza rá, akinek meg nem, annak mindörökre az alulmotorizált, instabil úttartású, és az állandó túlmelegedés határán evickélő csehszlovák autó szinonimája marad. De milyen tapasztalatai vannak Petrának, aki mindezt ki is próbálhatta az Oszkár telekocsi jóvoltából?

„ ...a Michelin éttermi kalauz-ahogy a leszerelhető gumiabroncs-az új évszázaddal érkezik, és látni fogja még az új évezredet is. ” – Mottó. (Guide Michelin 1900.)

Avagy hogyan növelheti abroncsai élettartalmát

Pár apró figyelmességgel és néhány ráfordított negyed órával lényegesen növelhető az abroncsok élettartama és tovább őrizheti meg őket eredeti állapotukban.

Beszéltünk már az abroncsok tárolásáról, kopásáról, szerkezetéről. De mi lenne, ha azt mondanánk, hogy hamarosan elérhetővé válnak a nem kevés designnal ellátott színes abroncsok? A fogyasztói igények eltávolodtak az unalmas fekete egyen-abroncsoktól.

A golyóálló abroncs finn és amerikai módra "elkövetve": A finnek gondolkodtak, terveztek, végül nagyot alkottak amikor bevezették az aramid szálak használatát az abroncsok ötvözetének tökéletesítésére.

Hazánkban a téligumi használata még mindig nem kötelező és nem büntethető, ha valaki a jeges felületen nyári abroncsokkal csúszkál. Téli útviszonyoknak megfelelően közlekedni mégis kötelességünk. Azt javasoljuk, hogy még a nagy