A Shandong Linglong Tire Co. Ltd. (Linglong gumiabroncsgyártó) egy kínai gumiabroncsgyártó vállalkozás, amely 1975-ben nyitotta meg kapuit. A cég az ötödik legnagyobb kínai gumiabroncsgyártó vállalat, érdekeltségei és leányvállalatai vannak Zhaoyuanban, Dezhouban, Liuzhouban és Thaiföldön. Elsősorban személygépkocsi, kisteher és nagyteher (busz) gumiabroncsok gyártására specializálódtak.

image8

A márka idáig csupán azzal keltette fel a közönség érdeklődését, hogy bár rendkívül kedvező áron elérhető, de a Consumer Reports (A Consumer Reports egy 1930 óta létező amerikai folyóirat, amely a fogyasztói érdekképviselet mellett elkötelezett nonprofit szervezet) által 2009-ben készített teszten csúfosan elbukott. A teszt során az derült ki, hogy a gyártó a Yokohama mintázatának lemásolásával próbálta megtéveszteni fogyasztóit, a lemásolt futófelület ránézésre ugyanis a Yokohama prémium kategóriás gyártó abroncsaihoz hasonló teljesítményt ígért. Ez a feltételezés azonban tévesnek bizonyult, a magazin szerint a féktávolságok és a kanyarodási tulajdonságok sokkal rosszabbak voltak a Linglong gumiabroncsokon, mint bármely más tesztelt abroncsnál. A teszt folyamán a gyártó a teljesítmény alapú pontok kevesebb, mint felét érte el, így a Consumer Reports kifejezetten veszélyesnek kiáltotta ki. (Az eredeti értékelés innen érhető el:  http://www.tirereview.com/buyer-beware-chinese-tires-mean-different-quality-levels/)

A 2018-as év azonban nagy változásokat hozott a Linglong Tire számára.

A gyártó lett a Juventus FC elsőszámú partnere, a megállapodást Zhaoyuanban írták alá, ahol a cég hivatalos székhelye található. A torinói futballklub az olasz foci egyik legjelentősebb szereplője, 120 éves hazai és nemzetközi sikertörténettel büszkélkedhetnek. A partnerségi megállapodás a Linglong Tire és a Juventus FC között a gyártó növekvő ambícióit bizonyítja, akik jelenleg a 20. helyen állnak a gumiabroncsok világpiacán. Wang Feng, a Linglong Tire elnöke azt mondta az ünnepségen, hogy nagy megtiszteltetés számára, hogy részese lehet a Juventus családnak, amely bizonyítja a Linglong szenvedélyét a labdarúgásért és a globális piacok kibővítésének eltökéltségéért. Wang Feng határozottan úgy véli, hogy a két fél közötti együttműködés "izgalmas és inspiráló élményt nyújt a futballszurkolók és az ügyfelek számára".

image7
A képen balról Wang Feng jobbról pedig Giorgio Ricci (Juventus FC vezérigazgató-helyettese) láthatók.

Giorgio Ricci, a Juventus képviselője kijelentette, hogy örömmel működik együtt a Linglong Tire-rel, nagyon büszkék arra, hogy egy új és erős partnerük van, hiszen szerinte mindkét fél egyformán domináns egyéniség a vezetés terén.

image6 image5

Az együttműködési megállapodás alapján a Linglong-ot számos jog megilleti, mint például reklám hirdetési felület az Olasz Liga, Olasz Kupa és a Juventus hazai mérkőzései során. A Linglong elsőszámú célja, hogy a friss kapcsolat révén világszerte növelje saját elismertségét és a futballklub népszerűségét. A gumiabroncsgyártó termékeit több mint 180 országban és régióban értékesítik, ám idáig az eredményeik nem arattak osztatlan sikert. Az új keletű partnerségi megállapodás azonban segíthet a gyártó számára kiegyenesíteni a hírnevén esett csorbát. Izgatottan várjuk a további fejleményeket...

Forrás:  https://www.tyrepress.com/2018/02/linglong-tire-becomes-official-partner-of-juventus-fc/